07.11.2017

Luxusná značka šperkov s liečivou silou Ivi-silver

Povedz nám niečo o sebe...

    Moje meno je Vlado Pernica. Som mladý chalan a pochádzam zo Žiliny. Mám rád progres a obchodovanie na internete! Rád sa učím nové veci a sledujem úspešných ľudí ktorí na sebe makajú!

Ako si sa dostal k budovaniu svojej značky? Čo bol tvoj prvotný impulz?

Už dlhšie som sledoval Petra Dubaja na sociálnych sieťach ako Instagram a Facebook. Vždy sa mi páčilo, ako vedel spojiť humor s biznisom. Život berie z úplne iného pohľadu ako naši motivátori na Slovensku. Zlomovým bodom bola kúpa knižky Ži ako kráľ alebo lamentuj a preklínaj. Je vidieť že Peter má výsledky, ktoré dosiahol svojou drinou a vytrvalosťou. Preto som sa aj rozhodol že si zakúpim jeho kurz Diamondbrand a inšpirujem sa niekým, čo v živote toho dokázal naozaj veľa. Neľutujem že som si kúpil vzdelanie, ktoré mi len tak niekto nedá zadarmo. Prvý produkt pod mojou vlastnou značkou je už na svete a ja idem ďalej. 

Začal si predávať šperky? Čo ťa na tejto komodite lákalo?

Pozeral som viacero produktov, ktoré by som chcel predávať. V kurze Peter často hovoril o šperkoch a o jeho úspechu so značkou Goldissimo. Tak som sa rozhodol, že to bude asi najlepšie aj pre mňa. Šperky nestarnú a neustále sa predávajú, preto som do nich investoval aj ja. Nebolo to ani finančne veľmi náročne. 

Za aký čas si našiel svojho dodávateľa? Ku šperkom neodmysliteľne patria aj obaly, ako si vyriešil tie? 

Bolo to veľmi rýchlo, asi do jedného týždňa som mal predstavu, čo chcem predávať a našiel som aj dodávateľa. Samozrejme, vyberal som si a zvažoval, ktorý dodávateľ bude ten najspoľahlivejší. V kurze je uvedených množstvo rád, ako vybrať toho správneho, takže som sa riadil podľa nich. Peter vo svojom E-booku uviedol aj kontakty na výrobcov obalového materiálu. Kontaktoval som ich a obaly pod svojím brandom som mal od zadania objednávky po doručenie za 14 dní doma. Bolo to doslova raketovou rýchlosťou, na to že išli cez pol zemegule. Podľa mňa by to na Slovensku trvalo oveľa dlhšie. 



Máš už nejaký predajný kanál, kde chceš šperky predávať?

Šperky som začal predávať na mojom e-shope Ivi-silver a budem v tom aj pokračovať. Myslím si, že môj e-shop vyzerá naozaj super! Jednoduchý a prehľadný, aby v ňom mohol nakúpiť každý! Firmu ktorá mi pomáhala s dizajnom web stránky mi tiež odporučil Peter, za čo mu ďakujem.

Poďme teraz k tvojej ponuke šperkov. Koľko druhov si sa rozhodol predávať?

Zo začiatku jeden a postupne budem pridávať. Potrebujem si to vyskúšať a vychytať všetky muchy, preto som neobjednával hneď 200 druhov. Podľa mňa je najlepšie všetko robiť postupne a nájsť si systém, ktorý mi bude vyhovovať. Až potom budem pridávať nové druhy šperkov. 

Aký bol minimálny odber šperkov, ktorý si musel zakúpiť?

Veľa ľudí hovorí, že s Číňanmi sa nedá dohodnúť. Ja som ale našiel dodávateľa, ktorý mi bol ochotný vyhovieť a dal mi najnižší možný odber, aký sa dal dať a to je 20 kusov! Takže pokiaľ máte problém s veľkými odbermi, nemusíte sa báť. Stačí osloviť viac predajcov a so všetkými jednať. Dôležité ale je, osloviť viacero dodávateľov a nechať si zaslať od každého vzorky. Tak si môžete porovnať kvalitu a vybrať si toho najlepšieho dodávateľa na spoluprácu. 

Aká je predajná cena šperku a z čoho si vychádzal pri cenotvorbe?

Predajná cena šperku je momentálne 24.99 €. Na web stránke máme 70% predvianočnú zľavu. Ceny som tvoril tak, aby bol šperk dostupný pre každého. Šperk v tejto hodnote si môže dovoliť skoro každý, takže moja cieľová skupina je dosť veľká. Do svojej polovičky predsa chlapi radi investujú, no nie?


   


Na ktorých sieťach sa chystáš produkt propagovať? Klasický PPC reklama?

Ako som hovoril zatiaľ je to Facebook a Instagram a postupne pridáme aj ďalšie PPC reklamy. Facebook mi však vyhovuje a viem si v ňom regulovať cenu prekliku a vychádza mi to na pomer/výkon/cenu najvýhodnejšie. Momentálne som na prekliku za 0,07 centu, čo je super! Idem ďalej a uvidíme čo nové mi to prinesie.  

Na tvojom webe www.ivi-silver.sk sme si všimli že podporuješ neziskovú organizáciu Liga proti rakovine. Prečo si sa rozhodol pomáhať druhým?




Keď bola moja sestra mladšia, mohla mať okolo 10 rokov, liečila sa na Kramároch na onkológii. Viem že táto organizácia jej, aj mojej mame veľmi pomohli. Doteraz som nepomáhal ani neposielal nikam peniaze, lebo som si ich musel sám vydrieť, ale týmto spôsobom zárobku by som sa chcel rozdeliť aj s druhými, čo to v živote naozaj potrebujú. 

Plánuješ expandovať aj do zahraničia? 

Určite áno, ale zatiaľ treba rozbehnúť Slovensko a hneď ako druhé plánujem Českú republiku. Mám rád výzvy a progres! Ak sa produkt chytí, chcel by som expandovať aj do iných krajín sveta. Uvidíme kde sa až posuniem a koľko mi to zarobí! Zatiaľ však svoju značku rozbieham na Slovensku a s mojimi predajmi som nad moje očakávania spokojný. 

Aká je tvoja hlavná práca? Čomu sa venuješ na full-time?

Pracujem ako elektrikár sám na seba. Na prácu sa nesťažujem, ale vždy ma lákalo aj online podnikanie a budovanie svojej značky, čo som sa vďaka kurzu www.Diamondbrand.sk naučil. Peter mi vždy všetko vysvetlil a pomohol mi s tým čo som potreboval. Pasívny príjem je v dnešnej nevyspytateľnej dobe podľa mňa veľmi dôležitý, preto som sa rozhodol vytvoriť svoj brand, tak ako to robí aj Peter. 

Odporúčaš kurz DiamondBrand aj ostatným?

Rozhodne áno! Značka je to najlepšie aktívum, ktoré môžete mať a ktoré Vám nikto nemôže ukradnúť! Produkt ukradnúť môžete, no značku nie! Preto každému, kto chce na sebe makať odporúčam, aby si začal čo najskôr budovať svoju značku! Keď sa vám postupne začne dariť a budete si počítať zisky, je to pocit na nezaplatenie.