Dnes existuje množstvo marketingových stratégií, ale ako poznať, ktorá je tá správna? Inšpirujte sa značkou Apple, ktorá presne vie, ako sa dosahuje úspech
Značka je symbolom firmy, je imidžom a zároveň prvým kontaktom so zákazníkom. Ako ju vytvoriť, aby sa dostala do povedomia zákazníkov?
14. február. Valentín. Sviatok lásky plný romantiky, vyznaní a červený ruží? Alebo skôr komerčný sviatok, na ktorom sa dá zarobiť?
Výpredaje v obchodoch sú charakteristické zľavami, ktorým mnohí nevedia odolať. Ako dokážu obchody túto neodolateľnosť využiť vo svoj prospech?
Luxusnú značku Tiffany & Co pozná každý. Patrí medzi tie značky, ktoré si dlhé roky držia status dokonalosti. Ako je to možné?
Sociálne siete dnes využíva každý. Málokto však pozná ich skutočnú moc. Pritom sú skvelým nástrojom na dosiahnutie úspešného biznisu.
Pre dnešný svet je charakteristické, že sa značkovo obliekame, jazdíme na drahých autách, priateľov si kupujeme cez luxusné značky. Žijeme v značkovom svete?!
Luxusná značka Gucci si opätovne získava svojich priaznivcov. Síce už takmer upadala, opätovne dokázala, že patrí do módneho sveta. Kto za tým stojí?
Najvyššia kvalita pozlátených šperkov overená zlatníkmi. Taká je značka šperkov Royal's Gold, ktorej jedným z cieľov je ponúkať najlepší zákaznícky servis.
Účastníci kurzu Diamondbrand si plnia sny o vlastnej značke. Náramky z prírodných kameňov značky Kendrick sú jedny z najžiadanejších na Slovensku a v Čechách.
Móda si žije vlastným životom. Má vlastný príbeh, vlastnú históriu, vlastné pravidlá a dá sa v nej neuveriteľne zbohatnúť. Móda oblieka, móda prináša trendy.
Značka predáva. Značka nás charakterizuje. Značka je to, čo radi nosíme. Značka je skvelým influencerom pre mladých, starých, všetkých z nás. Značka je kľúčová.
Popredný výrobca športového oblečenia Adidas sa spojil so skupinou Parley for the Ocean pre dobrú vec a spolu chcú prispieť k riešeniu jednej z najnaliehavejšíc
Patria medzi najhodnotnejšie značky sveta a šálku s ich logom môžete vidieť v ruke nejednej celebrity. Starbucks nielenže priniesol revolúciu v spôsobe, akým si
Ako vybudovať úspešnú módnu značku? Inšpirujúcou osobnosťou, ktorá to dokázala je rozhodne dizajnér Philipp Plein. Pozrime sa, čo stojí za jeho úspechom.
Už siedmy rok po sebe zverejnil Forbes svoj zoznam 100 najcennejších svetových značiek. Na ich ohodnotenie Forbes berie do úvahy príjem značky za posledné ...
V dnešnej rýchlo sa vyvíjajúcej a meniacej dobe treba byť inovatívny a dokázať reagovať rýchlo. Platí to pre všetky odvetvia – a najmä pre marketing ...
O svoju značku sa treba starať ako o vlastné dieťa. Každá firma je odlišná, ale pritom rovnaká. Ale tieto všeobecné pravidlá platia pre každú jednu.
Samozrejme, ani v tomto prípade sa nedá generalizovať a hádzať všetkých dodávateľov do jedného vreca. Skúsenosti s nákupom tovaru z Číny sú rôzne a to, či ...
Supreme je jedna z najsilnejších módnych značiek, o ktorej ste pravdepodobne ani netušili. Značka, ktorá pôvodne začínala ako skate značka sa postupne vypracova
Rozhovor s mladým milionárom z Topoľčian, Petrom Dubajom, ktorého kniha je najpredávanejšou na celom Slovensku! Ako to dokázal? Prečo je vlastne tak úspešná?
Iste ste neprehliadli kampaň, ktorú Lidl spustil v posledných dňoch. Porovnáva v nej známe značkové produkty so svojimi vlastnými neznačkovými výrobkami. Pritom
Nedávno som bol na nákupe v Kyjeve, kde som si zakúpil luxusné okuliare Louis Vuitton. Po zakúpení mi predajcovia navrhli, že mi radi vygravírujú iniciály na
Poznáte to, pred odletom máte kopu času a tak vám nezostáva nič iné, ako motať sa po terminály a krátiť si čas nákupmi v Duty Free obchodoch. Sú plné atraktívne
Aj vy si niekedy kladiete otázku, čo stojí za úspechom firmy McDonald‘s? Je to predsa úspešná globálna značka, ktorá neustále rastie aj napriek tomu, že ...
Psychológia naceňovania môže byť v rukách šikovných marketérov silnou zbraňou. Aj keď na tvorbu cien pôsobí množstvo externých aj interných faktorov, akými ...
Facebook pomaličky ale isto upadá a jeho dosah na publikum už nie je taký, ako tomu bývavalo v minulosti. Firemné stránky, či zábavná funpage majú až o 70% ...
Psychológia zliav je nepochybne silnou motiváciou k nákupu. Veď kto by si chcel nechať ujsť mega zľavy vo výške 50, 70 či 90%! Obchodníci to dobre vedia ...
Rodák z Košíc založil vlastnú značku vysoko kvalitných koženných peňaženiek, ktoré ponúka na Amazone a rozposiela po celom svete. Prečítajte si o jeho úspechu.
Spojenie kvalitného materiálu, dizajnu, funkčnosti a prijateľnej ceny už nemusíte hľadať za hranicami Slovenska. Puzdra na kreditné karty značky CARBON1 ...
Za poštovné z Ázie skoro nikdy neplatíte! Je totiž zadarmo do celého sveta. Určite si už každý z vás niečo objednával na internete a nechal si to poslať až ...
Vydať sa na kľukatú cestu za úspechom zvládnu len tí vytrvalí. No za úspechom sa oplatí kráčať, lebo pocit víťazstva je neopísateľný. Čítajte viac v článku.
Absolventi kurzu Diamodbrand majú natoľko motivácie a podpory, že začínajú svoje sny premieňať na skutočnosť. Dôkazom toho je aj novovzniknutá značka ...
Patriť medzi najznámejšie značky sveta sa podarí len zopár vyvoleným. Len veľmi malé množstvo ľudí nepozná ikonickú značku LV. Nachádza sa jednoducho všade ...
Kupujete si telefón alebo iPhone? Topánky alebo Louboutinky? Auto alebo BMW? Ak si kupujete telefón, kupujete produkt. Ak iPhone, kupujete značku a teda ...