Nápad založiť si vlastnú značku šperkov mi v podstate vnukol Peter. Po tom, čo som ho dlhšie sledoval na Instagrame som sa rozhodol si zakúpiť jeho kurz. Šperky sa mi zdali ako vhodný produkt na začiatok, pretože svojou veľkosťou nevyžadujú veľký úložný priestor a myslím, že každá generácia bude mať záujem o šperky. Nemusím sa teda báť, že by zrazu po nich prestal byť dopyt.
Prečo si svoju značku pomenoval
názvom – Royal’s Gold? Má to nejaký hlbší zmysel?
Názov značky mi dal pravdupovediac dosť zabrať. Chcel som vymyslieť názov, ktorý bude mať určitý nádych luxusu a zaujme potencionálneho zákazníka hneď ako ho započuje. Royal = kráľovský. A o to sa aj naša značka bude naďalej usilovať, aby do pár rokov bola naozaj kráľovská a nosili ju nielen bežní ľudia, ale aj celebrity z celého sveta.
Aké
boli začiatky tejto značky a komunikácia s dodávateľmi?
Začiatky ako pri všetkom neboli ľahké. Celé založenie značky od
vymyslenia názvu, výberu šperkov, výberu obalového materiálu a riešenia
veľa ďalších vecí trvalo približne rok.
Čo sa komunikácie týka s mojimi zahraničnými dodávateľmi, som nadmieru spokojný. Ľahko sa dá s nimi dohodnúť na všetkých detailoch, odpisujú veľmi rýchlo a vyhoveli všetkým mojim požiadavkám. Pri odbere väčšieho množstva šperkov sú ochotní baviť sa aj o nejakej zľave, poprípade o doprave zdarma.
Moje šperky sú vyrábané v Japonsku. Zo začiatku som komunikoval cca s 5-6 výrobcami, ale po zaslaní vzoriek som výber zúžil na konečných 2 dodávateľov, s ktorými som doteraz v kontakte a od nich odoberám aj moje šperky.
Samozrejme, inak by som si ich nedovolil dať do predaja. Každý jeden šperk je pozlátený 18 alebo 24 karátovým zlatom. Aby som si bol na 100% istý, že dodávatelia hovorili pravdu, dal som si každý jeden šperk z ponuky skontrolovať zlatníkovi, takže o kvalitu sa naši zákazníci nemusia báť.
Určite áno. Samozrejme, predajná cena nemôže byť premrštená a musí zodpovedať aj kvalite šperku. A dôležitejšie ako zárobok je, aby naši zákazníci boli spokojní a aby sa im naše šperky dobre nosili.
Naše
šperky sú vyrábané v obmedzenom množstve 99 kusov. Keď sa daných 90 kusov,
ktoréhokoľvek šperku vypredá tak sa daný šperk nahradí novým typom a starý typ
sa už v našom obchode nikdy neobjaví. Taktiež je každý jeden šperk zabalený
v luxusnom balení spolu s certifikátom kvality a handričkou na
čistenie šperkov.
Doteraz
sme naše šperky predávali cez Instagram, ale momentálne máme už spustený náš
nový e-shop - www.royalsgold.com,
kde si zákazníci môžu objednať naše šperky.
Zo
sociálnych sietí využívam hlavne Instagram. Momentálne to je podľa mňa sociálna
sieť číslo 1! V blízkej budúcnosti plánujem nadviazať spoluprácu aj
s nejakou slovenskou celebritou, ktorá by bola tvárou našej značky.
Najpredávanejší je momentálne náramok Kleopatra. Nasledujú náušnice Montana, ale nezaostávajú ani ďalšie šperky.
Naša
značka má samozrejme len tie najvyššie ciele! Momentálne sa chceme dostať do
povedomia hlavne na Slovensku a v Českej republike, ale časom
určite chceme expandovať minimálne do celej Európy. Najbližším cieľom pre našu
značku je začať spolupracovať s nejakou slovenskou/českou celebritou ako
som už v predošlej otázke spomínal.
Kurz DiamondBrand mi určite veľmi pomohol. Dovolím si tvrdiť, že
bez neho by ma na 95% nenapadlo si vytvoriť vlastnú značku. Ďakujem tiež
Peťovi, ktorý bol ochotný v prípade akejkoľvek otázky rýchlo odpovedať
a poradiť. Kto ešte nemá kurz zakúpený určite neváhajte a kupujte.